Hata Kodu 8100035b : MSN Messenger'daki bağlantı ayarları Microsoft® Passport veya Microsoft® Messenger Hizmeti'ne bağlanmanızı önlüyor olabilir.
Durumu çözmenize yardımcı olması için aşağıdaki adımları deneyin:
1. Araçlar menüsünü tıklatın ve sonra Seçenekler'i tıklatın.
2. Soldaki bölmede, Bağlantı'yı tıklatın.
3. Bağlantı Ayarları altında, Bağlantıyı Sına'yı tıklatın.
4. Bağlantı Sorun Gidericisi'nin sisteminizi incelemesine izin verirseniz, Sorun Giderici bağlantı sorunlarını sınar ve sorunları düzeltmek için uygulayabileceğiniz adımları raporlar.
İsteğe Bağlı:
1. Gelişmiş sorun giderme gerçekleştir Özel bağlantı türünüze ilişkin sorunları gidermek için, Gelişmiş Ayarlar'ı tıklatın.
2. Gelişmiş Bağlantı Seçenekleri iletişim kutusunda, belirli bağlantı türünüze ilişkin ayarların doğru olduğunu denetleyin.
3. Bağlantınızı sınamak için, Sına düğmesini tıklatın. Tamam'ı tıklatın ve sonra Tamam'ı tıklatın. Tamam'ı tıklatın.
4. Bu ayarları seçtiğinizde, mümkünse MSN Messenger Microsoft® Internet Explorer bağlantı ayarlarını kullanır. Yeniden MSN Messenger'da oturum açmayı deneyin.